Spring naar inhoud

Financiële administratie

Financiële administratie 


Van schoenendoos tot belastingaangifte. Het komt inderdaad nog steeds voor dat de ondernemer met de schoenendoos binnenkomt. Maar de meeste ondernemers komen met de administratie redelijk geordend bij ons binnen en dat verwerken wij meestal tot en met de belastingaangifte.Het meest voorkomend is dat de ondernemer elke maand of elk kwartaal met de administratie bij ons komt. Dit is vaak afhankelijk van de termijn van de BTW aangifte. Deze administratie wordt door ons verwerkt en wij doen de aangifte BTW. Het voordeel hiervan is dat de klant na iedere BTW aangifte weer overzicht kan hebben in hoe hij/zij er financieel voor staat. Je kan altijd een overzicht mee krijgen of die mailen we toe.

Je zit natuurlijk niet vast aan de termijn van de BTW aangifte. Als je meer en vaker overzicht wilt hebben kan je bijvoorbeeld ook wekelijks er voor zorgen dat wij de gegevens krijgen. Ook is er de mogelijkheid om alles zelf on-line in te voeren middels ons on-line boekhoud programma van i-Muis.

Elk jaar maken wij een jaarverslag. Dit jaarverslag wordt besproken met de klant. Ons uitgangspunt is dat dit jaarverslag is bestemd voor de klant. Onze klant moet dus begrijpen wat er in staat. Als onze klant het niet begrijpt na het bespreken dan doen wij het niet goed.

Heb je ook behoefte aan een vakman die naast jou als ondernemer staat bel dan met 0592-350915 of vul het contact formulier in

Boekhouder